بررسی شکایت های وارده در کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر

برگزاری جلسه کمیته اخلاق پزشکی در مرکز آموزشی، پزوهشی و درمانی کوثر سمنان

بررسی شکایت های وارده در کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر

 بررسی شکایت های وارده در کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر

تمام شکایت های وارده به دفتر رسیدگی به شکایات بررسی و پیگیری شده و نتیجه به اطلاع شاکیان رسیده است

کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر سمنان در تاریخ بیستم اسفند ماه 94 با حضور ریاست محترم بیمارستان و اعضای کمیته با موضوع صیانت از حقوق گیرندگان خدمت برگزار شد. بنا بر گزارش دکتر علی اکبر همتی دبیر کمیته اخلاق پزشکی، در این جلسه 32 مورد شکایت حضوری و کتبی بیماران و مراجعین و روند رسیدگی به این شکایات و مرتفع ساختن نواقص در طی یک ماه گذشته مورد بررسی و نقد قرار گرفت. همچنین خانم ذوالفقاری مشاور درمان و مسئول واحد رسیدگی به شکایات اعلام کردند که تمام این شکایات پیگیری و به نتیجه رسیده و به اطلاع شاکیان رسیده است. بر این اساس مقرر شد در بخش ها و فرآیندهائی که منجر به شکایت گیرندگان خدمت می شود بررسی و اقدامات لازم بعمل آید. دبیر کمیته اخلاق پزشکی ادامه داد: بدنبال مصوبه اخیر کمیته جلسه هم اندیشی با مدیران و مربیان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید. دکتر همتی اضافه کرد: در ادامه این جلسه در خصوص برنامه ریزی برای حضور تیم های پزشکی و درمانی در مناطق محروم استان در سال آینده و بررسی امکان فعال تر کردن کلینیک مرکز در شیفت عصر بحث و تبادل نظر شد. در پایان دکتر عبدا...پور از تلاش و پیگیری دبیر و اعضای کمیته اخلاق پزشکی در برگزاری منظم جلسات کمیته و پیگیری اجرای مصوبات در طول سال 94 تقدیر و تشکر کردند.
  • کد خبر : 6643
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی